Holdtræning

Søger du en sundere livsstil, vægttab, eller skal du bruge træning til at nå dine personlige mål med din krop? Søg blandt godkendte udbydere inden for holdtræning fra hele landet. Sammenlign priser på deres tilbud, og find den udbyder, der matcher dine behov og mål bedst!

Søgefiltre (Klik for at fjerne)


Rollingehold

Rollingeholdet er for børn fra ca. 6 år og til de bliver 8.
Kalundborg

Børnehold ca. 8-12 år

Børneholdet er for alle børn og unge mellem 8 og 12 år.
Kalundborg

Ungdomshold ca. 13-17 år

På ungdomsholdet træner de unge mellem ca.: 13 og 18 år. Holdet træner sammen med voksneholdet.
Kalundborg

Klinik Åboulevard

Når dit knæ skal genoptrænes, skal dine knæmuskler og sener styrkes, din bevægelighed i leddene generhverves, og din koordination typisk forbedres. Alt afhængig af din situation, kan genoptræningen a
København

Personlig træning i PS Studio

NÅ DIT PERSONLIGE MÅL – BOOK DIN TRÆNER I DAG
Aalborg

Fod på Livet

Oplev indre ro på vandring
Afprøv mindful spisning og mærk virkningen i kroppen
Lejre

Hotel og feriecenter Skagen Strand

Bestil dit ophold idag! Book online eller ring på 9848 7222
Hotel Skagen Strand er et hotel- og feriecenter, der ligger 12 km syd for Skagen by. Leder du efter afslapning, skønne strande, sjov for dine børn og et område med masser af kultur og charme? Ja, så k
Frederikshavn

Form og Fitness

Dit fitnesscenter på Amager?
Slank og i god form hele året, så tilmeld dig nu! Bestil din gratis prøvetime inkl. en gratis kropsanalyse. Form & Fitness, det gælder dit velvære!?
København

Helle Glass

Kost Motion Velvære
Ønsker du at tabe dig ? Ønsker du en sundere livsstil ?
Esbjerg

Pulskoncept Aps

Fordi Pulskoncept leverer den komplette løsning!
Hos Puls koncept har vi specialiseret os i fysiologisk testning og rådgivning på højeste faglige niveau.
København

Slagelse Aikido Klub

Aikido er en konkurrence-fri japansk kampkunst, hvor grundtanken er, at en mindre kraft leder en større kraft. Du opbygger evnen til at forsvare dig selv, samt overblik og selvtillid.
Slagelse

Træning i Slagelse Aikido Klub

Træn Aikido i Slagelse Aikido Klub. Arbejd med din krop og dit sind, mens du lærer at forsvare dig selv. Gennem træning i klubben, opnår du samtidigt efterhånden et større overblik, samt en større selvtillid i dagligdagen.
Slagelse

Doshinkan Aikido

Træn Aikido i Skælskør, i Doshinkan Aikido Dojo, hvor der er plads til alle!
Slagelse

19 resultater matcher dine kriterier

Holdtræning

Hvorfor holdtræning?

Uanset hvad dit nuværende niveau er, og hvad dine mål er, så er der masser af udbydere af holdtræning over alt i Danmark. Forskellige udbydere, tilbyder forskellige ting, og hvad end du søger at forbedre din kondi (generelle fitness), styrke (markerede muskler), samarbejdsevne, eller tabe dig (se også personlig træning, fitness, kostvejledning og sportsklub), så er der én derude, som passer til dine behov og præferencer. Det er bare et spørgsmål om at finde den rigtige trænings-disciplin, samt den udbyder, der passer nøjagtigt til dig.
Der er flere ting, du skal være opmærksom på, når du leder efter holdtræning, for at forbedre din fysik. De mest basale er nævnt her:

1. Der er mindre tid til den enkelte.

At deltage på holdtræning er ofte billigere end f.eks. en personlig træner. Det er derfor også en billigere måde, at opnå mere markerede muskler, bedre kondi og generelt forbedre fysiske præstationer. Det skal dog siges, at prisforskellen som regel, primært, skyldes, at træneren/instruktøren kan bruge sin forberedelsestid på et helt hold på én gang, i stedet for pr. deltager. Derudover foregår selve undervisnings,- / træningspasset med fokus på hele holdet. Derfor kan man godt engang imellem føle, at fokus forsvinder lidt fra den enkelte. Prøv at deltage på et træningshold, og hvis netop dette er et problem for dig, så prøv i stedet en personlig træner. Begge ting, kan have sin fordele, men også ulemper i forhold til hinanden.

2. Holdtræning kan blive konkurrence-minded

Det er langtfra alle træningshold, hvortil dette gælder. Men nogle hold (eksempelvis kampsport, motionsløb osv.) kan gå hen og blive en anelse konkurrence-minded. Det opstår naturligt, når flere mennesker træner sammen, for i fællesskab at forbedre deres fysiske form. Folk presser hinanden, og nogle mennesker finder denne konkurrence-facon demotiverende i deres træning og andre finder det meget motiverende. Det er yderst forskelligt fra person til person, og det er mest et spørgsmål om at vælge et hold, og se hvordan det virker for dig. Virker det ikke så godt, så prøv i stedet et andet hold, eller prøv eventuelt noget andet end holdtræning, måske en personlig træner.

3. Tænk over, hvad du gerne vil have ud af holdtræning

Det er vigtigt, at du tænker over, præcis hvad det er, du gerne vil have ud af din træning. Det lyder måske elementært, men mange overvejer ikke, hvad det præcis er, de søger. Er du f.eks. interesseret i kampsport, og endda i kampe, så er holdtræning ikke nødvendigvis det bedste for dig, da der ofte her er tale om motionstræning. Se i stedet “Sportsklubber og idrætsforeninger”, hvis du leder efter noget der ikke kun er motions-minded. Samtidigt skal du overveje om du er interesseret i primært teknisk udvikling i din træning, inden for f.eks løb eller styrketræning, eller om du er interesseret i at blive presset mest muligt fysisk. Begge dele kan findes inden for holdtræning, men overvej dine præferencer på forhånd, og du vil kunne spare en masse tid, når du leder efter måder at forbedre din kondi og styrke på i form af træning med andre mennesker.